۹ پاسخ

والا منم دودل شدم با جوابا

من زدم خیلی هم اوکی و خوب بود خداروشکر از همه راحت تر بوذ

بابا بزن درست اذیت میشن ولی برای سلامتی خودشون
۶ ماهگی تبش کمتر
پسر منم ۴ماهگی تب وحشتناک گرفت
۶ماهگی اسهال استفراغ داشت دو روز
همم همه چی به واکسن ربط ندیم بچچه در حال رشد دندون در میاره غر غر رو میشن

نه والا منم امروز بردم زدن

وا چرا نزنی بجای این سوال سعی کن سیستم ایمنی بچه رو تقویت کنی

من نزدم

من هنوز نزدم
چون اول جنگ شد بعد تعطیل بودند الآنم سرما خورده

من برمیگشتم عقب نمیزدم

سوال منم هست .نزدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان زینب و حسین❤️ مامان زینب و حسین❤️ ۱۶ ماهگی