آره یه سری از خدا بی خبر و بی مغز هستن که نمیزنن متأسفانه، یه سری بیماری ها که ریشه کن شده بود به همت این دسته افراد داره برمیگرده ، کاش اگر واکسن نزدن مهد و مدرسه راه ندن بچه هاشون رو یا جای جدا برن واقعا چون جون بچه های دیگه رو هم به خطر میندازن
حتما واکسن بزنید نزدنش خطرش خیلی بیشتره و اینکه خیلی نادر هستش عوارضش بیخودی واسه فکر عوارض بچه رو بی واکسن نذارید
اصلا پشت گوش ننداز اگه جون بچت برات مهمه حتما واکسناش رو سر وقت بزن
حتما بزن این واکسنا برای جلوگیری از بیماری هایی هست که اسمشم وحشتناکه هرکدومو سرچ کن گوگل در موردش بخون. میتونی قبول کنی حتی اگر یک درصد خدای نکرده یکیشو بگیره واکسنو نزنی؟ مثلا روتا ویروسش که جدیدا اومده دختر من سه سالشه و دریافت نکرده، زیر یک سال دوبار گرفت، خیییلی سخت بود تا مرز..... رفت زبونم لال، الان خیلی خوشحالم که پسرم روتا ویروس و پنوموکوک رو واکسنشو زدن
عزیزم من روستا زندگی میکنم ۳۰۰۰،۴۰۰۰ نفر جمعیت داره که حداقل ۱۰۰۰ تا زیر ۱۸ سال هستن و قطعا واکسن زدن، دختر داییم مراقب بهداشته پرسیدم از عوارض واکسن، گفت تو این همه سال و بچه فقط یک نفر تشنج کرده بعد واکسن ۶ سال پیش، اونم به یکی از واکسنا حساسیت داشته که بقیه واکسناشو متفاوت از بقیه زدن، و الانم که ۶ سالشه کاملا سالمه...
واکسن واجبه
سلامت بچه رو درخطر ننداز
با نظر من باید زد از همه چیز جلو گیری میکنه حتما بزنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.