۵ پاسخ

پرتقال نفاخه نخور عزیزم دل درد میشه دریا کوچولو

رفلاکس‌داره احتمالا

ببین چیا میخوری اینجوری خودت بچش شیرتو

اگه فقط موقع شیر خوردن سینه گرفتن نمی‌دونم اما اگه همینجوری همخواب حس می‌کنی دهنش مزه مزه می‌کنه جمع می‌کنه احتمال رفلاکس هست جای نگرانی هم نیس بیخودم دارو نده بچه ات فقط تشک رفلاکس تهیه کن ۳.۴ ماهکی خوب میشه

قبل دادن شیر سر سینتو بشور حتما

سوال های مرتبط