۵ پاسخ

زیره بجوشون بخوربادروده هات خالی میشه شیرتم زیادمیشه

من شیاف نداشتم ،اما دل پیچه و باد داشتم ،خیای هم دردناک بود چون سزارین کردیم دیگه بخیه هست
تو بیمارستان بهمون شربت عرق نعنا دادند
بعد بهم دایمتیکون دادند ،خوب شدم
میخوای امتحان کن ببین شاید حالت بهتر شد

بخاطر شیاف اگه همش دل پیچه داری ودستشوییت میگیره یه کیک بخور

از شیافه 🥲نزاری هم نمیشه

راضی بودی از سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری