مامانا بعد سزارین اسهال شدم چیکار کنمممم
دلپیچه میگیرتم خیلی بده🥺

۷ پاسخ

موز بخور یدونه

طبیعی

خوشبحالت حالا من یبوستم😫 هر چیم میخورم ددس نمیشه دکترم دارو داد ،دوباره خودمم شربت خریدم هیچی به هیچی

هیچ کاری نکن که اسهال قطع بشه چون خیلی اذیت میشی و دستشویی کردن سخته من همش دارو میخوردم که اسهال بشم چون شکمم که سفت میشد میرفتم دستشویی خیلی اذیت میشدم حس میکردم الان نمان بخیه هام باز میشن انقد درد داشتم

بعد سزارین اسهال بهتر از یبوسته ، یبوست بشی از دردش انگار بخیه هات میخوان پاره بشن🫠 من وقتی شیاف میزاشتم اسهال میشدم

بهترت نیس اسهال باشی تا شکمت سفت شه هی زور بزنی؟؟؟
یکم ماست و پونه بخور
برنج و نون

پنیر زیره بخور در حد قاشق مربای خوری

سوال های مرتبط