۵ پاسخ

دخترم چهار ماهشه رفلاکس داره دکتر گیگوز تجویز کرد،دارو هم شربت کیدیزول نیم ساعت قبل شیر،دوسی سی صبح دو سی سی شب

دخترم رفلاکس پنهان داشت کیدیزول بهش میدم وشیرخودم .تا سه ماهگیش هم رژیم داشتم دیگه کم کم قطع کردم رژیممو

شیرخودمو میدم، رفلاکس پنهان داره

دلا رفلاکس پنهان داشت کمکیشو ای آر گرفتم خودمم پرهیز میکردم ولی بازم تغییری نمیکرد دیگه شیر خودمو گرفتم الان درصد ناچیزی تغییر کرده پشیمونم شدم که شیرمو بهش ندادم لذت شیردهیو ازخودم گرفتم😕💔

شیرخشک میخوره ببلاک ar
من چند نوع شیر امتحان کردم جواب نداد ولی ببلاک عالی بود فعلا همینو میدم ایشالا تا آخر روش جواب بده
رفلاکس آشکار داشت
البته در کنار شیر قرصم میخوره

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی