خانوما آ د باعث رفلاکس میشه؟

۳ پاسخ

تشدید میکنه . مارک‌های مختلف زو امتحان کن ببین تو کدومش کمتره . دختر من با پدیا بست شدید میشد رفلاکسش .
الان یووروویتال میدم خیلی بهتره

باعث نمیشه ولی تشدیدش میکنه

باعث نه
ولی تشدید می‌کنه
نیم ساعت بعد از شیر باید بدی اد رو

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی
مامان هوراد مامان هوراد ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی😍 مامان فسقلی😍 ۱۲ ماهگی
مامان جانا🫀 مامان جانا🫀 ۵ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان آقا سبحان مامان آقا سبحان ۱۳ ماهگی
مامان باران مامان باران ۵ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی