خانوما تو انومالی وزن بچتون چقد بود؟؟؟
#بارداری

۹ پاسخ

۱۷ هفته ۴روز ۲۶۸ گرم

من ۱۹ هفته رفتم ۲۶۵ بود

۲۰۶گرم

۱۹۷ تابود

من ۱۸هفته و ۳روز رفتم ۲۴۴بود

۲۳۷ بود

منم ۱۸هفته و۲روز ۲۳۷بود

۱۸هفته کامل ۲۳۰گرم

من 19هفته ویک روز رفتم 258 بود

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد