سینه بچم مثل چی صدا میده چه شربتی بدم

۱۲ پاسخ

فقط ببر دکتر خوب نیست اصلا

قبل هر کاری فقط دکتر

شربت اویشن گیاهی داد

رفتم شربت گیاهی اویشن داد

پلارژین خوب میکنه

شربت کاف استاپ مارک باریج مخصوص کودکانه خیلی خوبه گیاهی هم هست مضر نیس میتونی بهش بدی بوی آویشن میده شربتش

دیفن هیدرامین چی

من پلارژین دادم خوب شد

حتما ببر دکتر دارو بده بعد پنبه بزار یکم روی بخاری گرم بشه بزار روی شکمش از زیر لباس

ولی دکتر میخواد

به دانه و نشاسه و فرنی‌و شیر گرم چایی عسل

جوشانده عناب.پلارژن

سوال های مرتبط