۵ پاسخ

اصلا قبل و بعد نداره هر وقت خواستی

دكتر بهم گفت ظهر بدم

چون آد بچه رو سرحال میکنه صبح باید بدی بچه من بعضی وقتا با شیر قاطی میکنم میدم چون مزشو دوست داره

کلا بهداشت به من گفت با شیر دادنت چه قبل چه بعدش نیم ساعت فاصله بنداز چون چربه ممکنه بالا بیاره .
ولی در کل معده دختر من بهم ریخت باهاش رفلاکس گرفت باهاش وقتی قطع کردم بهش ندادم بهتر شده.
قطر آ .د بهداشت و نده از داروخانه خارجیشو بگیر

من بعد شیر میدم
صبح ظهر میدم

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۱ ماهگی