قطره آد میدیم بعدش باید باشیر فاصله بدیم؟

۵ پاسخ

والا من توی شیر میریزم🫤

ن من پشت بندش شیر دادم هیچی نشده

من گاهی مجبور میشم قاطی شیر کنم

آره،۲۰یا۳۰دقیقه

آره حداقل بیست دقیقه.دخترم بعد قطره شیرشو بالا میورد دکتر گفت قاطی شیر بریز بده بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی