میشه جواب بدید

#تب# زایمان#پوشک#زایمان

تصویر
۷ پاسخ

گابرینی آشغاله .. کلا رو پوست پوس پوس میشه
من از این میزنم وای عالیه

تصویر

گابرینی شیشه ای

گابرینی شماره ۱۰۲ عالیه نه خیلی روشنه نه تیره

تصویر

گابرینی خیلی خوبه عزیزم
ارزونترم بخوای یه برند ایرانی هس به اسم الیزکیتا دیجی کالا داره
چندساله برا مهمونیای خودمونی و این چیزا استفاده میکنم خییییلی سبک و عالیه اصلا برق هم نمیندازه

گابرینی

گابرینی فول کاوره با قیمت عالی زیرش میتونی ابرسان و پرایور بزنی اگ صورتت عرق میکنه پوپر فیکس یا اسپری فیکس بگیر

اگه فول کاور میخوای گابرینی یا سبکتر کالیستا خوبه بی‌بی کرم فارماسی هم خیلی خوبه روزانه میتونی استفاده کنی

سوال های مرتبط