گابرینی آشغاله .. کلا رو پوست پوس پوس میشه
من از این میزنم وای عالیه
گابرینی شیشه ای
گابرینی شماره ۱۰۲ عالیه نه خیلی روشنه نه تیره
گابرینی خیلی خوبه عزیزم
ارزونترم بخوای یه برند ایرانی هس به اسم الیزکیتا دیجی کالا داره
چندساله برا مهمونیای خودمونی و این چیزا استفاده میکنم خییییلی سبک و عالیه اصلا برق هم نمیندازه
گابرینی
گابرینی فول کاوره با قیمت عالی زیرش میتونی ابرسان و پرایور بزنی اگ صورتت عرق میکنه پوپر فیکس یا اسپری فیکس بگیر
اگه فول کاور میخوای گابرینی یا سبکتر کالیستا خوبه بیبی کرم فارماسی هم خیلی خوبه روزانه میتونی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.