۹ پاسخ

من کل بارداری فشارم روی ۹ بود

چیز شور بخور چیزای شیرین مال افت قنده

خوش بحالت واس من بالا میره😅

شکلات بخور منم اینجوری میشم

من از اول بارداری فشارم 8 الان 8ونیم

خیارشور بخور.
چیز شور و شیرین

عزیزم منم هستم ی چیز شیرین بخور

یه چیز شیرین بخور

یه چیز شیرین بخور یا یکم نمک بخور

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد