پسرم تو پارک بدون لباس عید

تصویر
۴ پاسخ

سلام. خوش به حالتون که میرید پارک . ما که فرار کردیم اومدیم شهرستان . 🙁 تهران‌دود خالی شده .‌ماشین ها همه سیاه شدن .😐

حالا چرا بدون لباس عید 😂❤️

ای جونم خداحفظش کنه

جووووون دوماد من میشی😘😘😘😂

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و مهراد مامان مهرسا و مهراد ۲ سالگی
مامان آقا محمد مهدی💙 مامان آقا محمد مهدی💙 ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی