۱۰ پاسخ

گوشت تو شیشه هرروز بخور صددرصدی

گهواره برای ۳۴ هفته زده ۲۱۰۰

آجیل بخور کباب بخوز

بچم 32هفته 1800بود عزیزم فکر نکنم کم باشه از 35به بعد وزنگیری جنین شروع میشه

من وزن بچم طبق گهواره هست ۳۶هفته تمام ۲و۹۰۰بود

سونو ها خطا هم داره برا من 35 هفته و 5 روز وزنش 2770 بود بعد 37 هفته و 4 روز رفتم 2950 بود اما 38 که به دنیا اومد 3650 بودش

برای من ۲/۴۵۰ بود تو ۳۴

مال دوستم هم اینقدره من میگم کمه ولی میگه دکتر گفته خوبه

اره چیزای مقوی بخور

اره کمه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۱۲ ماهگی