یه کم به نظرم کمه
چون من ۳۴ هفته و ۱ روز ۲۴۴۰ بود گفت نرماله صدکش ۵۴ بود
غذا های پروتیین دار بیشتر بخور وزن میگیره ان شاءالله
اگه مشکل مالی ندارین اجیل و کباب بیشتر بخور یا تخمه و بادام زمینی
بستنی و حلیمم خوبه
یه کم کمه اگه میخای لیدی میل بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.