سلام مامانا ۳۴هفته تمام هستم وزن بچه ۲کیلو خوبه؟
#بارداری

۳ پاسخ

یه کم به نظرم کمه
چون من ۳۴ هفته و ۱ روز ۲۴۴۰ بود گفت نرماله صدکش ۵۴ بود
غذا های پروتیین دار بیشتر بخور وزن میگیره ان شاءالله

اگه مشکل مالی ندارین اجیل و کباب بیشتر بخور یا تخمه و بادام زمینی
بستنی و حلیمم‌ خوبه

یه کم کمه اگه میخای لیدی میل بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری