این آزمایش کسی میدونه چطوره؟ آزمایش ان تی هستش

تصویر
۴ پاسخ

آره مال خودمه مال قبل هست، نه جنسیت احتمال نداد، آنومالی رو گفت پسره

خوبع
براخودنه؟

خوبه عزیزم آزمایشت
جنسیت رو احتمال نداد؟؟

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان لنای مامان لنای روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری