خانمها من خیلی ضعف میکنم، نگران شدم کسی اینطوری هست؟

۹ پاسخ

منم بااینکه ویار دارم میخورمم بعد میبینی زهرمار انگار خوردم

منم همینطور

دیگ بارداری ضعف میشه گرفتگی عظلات میشه سردرد میشه تهوع میشه و هزاران چیز دیگ این سوالا دیگ چیه ضعف دارم نگرانم😄

پسته بادام گردو بخور که مقویه

چرا نگران اخه😑🤣

بعله

ضعف کردن مگ نگرانی داره😐

طبیعی نگران نباش

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری