خانمها من خیلی تن تن ضعف میکنم طبیعی یا نه

۶ پاسخ

منم همینم بخدا ولی هیچی نمیتونم بخورم

آره طبیعیه منم همینم دلم غذا اصلا نمیخواد

اصلا وزن کم نکردی؟ منو هرکی میبینه میفهمه ضعیف شدم

آره عزیزم طبیعیه منم همینطوری ام با تهوع کلا نگم برات

اره طبیعیه
داری یه آدم کوچولو میسازی خیلی باید انرژی صرف کنی

اره منم همش ضعف دارم ولی دلم چیزی برنمیداره

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد