۱۷ پاسخ

انقدر زیاد؟تست کن ببین اگه حساسیت نمیده زیاد بگیر

من بچم ۲۰روزشه دو بسته و نصفی استفاده شده تا الان

منم ۶تا۴۰تایی خریدم

من از سایز یک تا ۴. هرکدوم دو سه بسته گرفتم. ماهای اول سریع سایز شون تعغیر میکنه

زیاده من ۴تا گرفتم دخترم ۳تا استفاده کرد سایز۱

آره خوبه من ۳ تا بسته خزیده بودم ۱ بستش مونده بازم باید بخرم

خیلی زیاد گرفتی😐

من الان رفتم سایز۱خریدم ۰کوچیک‌شد خیلی زیادسایز۱.....۶بساع

وای زیاده😅
دوتا بستشو بفرست واسه من😂

سایز ۲ من شنیدم بیشتر استفاده میشه و سایز ۴

کلا بچه ها هر هفته یک بسته بزرگ مای بیبی مصرف میکنن در ماه

خیلی گرفتی دختر
نهایت سه تا بسته ۴٠تایی سایز یک استفاده شه

بچه زود رشد میکنه فکر میکنم زیاد خریدی

اوووووو چخبره عزیزم . تا وزن پنج کیلو بیشتر نمیتونی ببیندی همش استفاده نمیشه که
بچه سه کیلو که هست . زود وزن میگیره

اره بابا زیادم هست اگر میتونی دو بیته رو ببر سایز دو بگیر

فک کنم زیادم هس البته بستگی به رشد بچه داره

اره زیادهم هست

سوال های مرتبط