نه اصلا من واکسن زدم اومدم بدنشو با اب ولرم اب گرفتم بعد استامینوفن پاراکید دادم فرداش خوب شد همون شبو فقط مراقبت کن
من دیروز واکسن زدم هر چهار ساعت استامینوفن دادم خداروشکر تب نکرد
فقط دیروز پاهاش یه کم درد مبکرد که خداروشکر امروز بهتره
من ک چهار ساعتی استامینوفن دادم ،همش هم قنداق بود فقط شب اول درد داشت اذیت کرد روز بعد خداروشکر خوب بود ولی هرچند ساعت قنداقشو عوض میکردم اصلا باز نبود ک پاشو تکون بده ،یک بار فقط یکم تب خفیف داشت
من دیروز واکسن دخترمو زدم خداروشکر اذیت نشد تب هم نکرد هر چهار ساعت بهش استامینوفن میدادم تبش هم چک میکردم
اره شب تا صبح باید مواظب تبش باشی
پاشون تکون میدن درد دارن سعی کن کمر ب پایین قنداق کنی
اره تب داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.