هم هفته های من همه چی میخورین؟جیگر گوسفند اینا؟

۶ پاسخ

من اوایلم خوردم اواخرم خوردم ،زیاده روی نکردم ولی خوردم در حد ۲سیخ نهایت۶/۷تیکه

من حداقل ماهی دوبار میخورم

نه جیگر رو کلا نمیخورم
به شوهرم گفتم بعد زایمان بخره تقویت شم الان لازم نیس

منم نخوردم جیگر

از اول بارداریم چون همش هوس جیگر کبابی میکردم دو یا سه بار خوردم آخری رو تقریبا هفته های شما بودم خوردم،در کل همه چی میخورم ولی کم

نه جیگر نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه اما حسین مامان هدیه اما حسین ۲ ماهگی
مامان هدیه اما حسین مامان هدیه اما حسین ۲ ماهگی
مامان هدیه اما حسین مامان هدیه اما حسین ۲ ماهگی