من اوایلم خوردم اواخرم خوردم ،زیاده روی نکردم ولی خوردم در حد ۲سیخ نهایت۶/۷تیکه
من حداقل ماهی دوبار میخورم
نه جیگر رو کلا نمیخورم
به شوهرم گفتم بعد زایمان بخره تقویت شم الان لازم نیس
منم نخوردم جیگر
از اول بارداریم چون همش هوس جیگر کبابی میکردم دو یا سه بار خوردم آخری رو تقریبا هفته های شما بودم خوردم،در کل همه چی میخورم ولی کم
نه جیگر نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.