من از همون اول ب پهلو خوابیدم
منم تو بیمارستان به پهلو خوابیدم کلا بیشتر به پهلو مبخوابیدم بعد که بخیه هارا کشیدم دیکه هر طرفی میخواستم میخوابیدم
از همون اتاق عمل دكتر بهم گفت ميتوني به پهلو بخوابي، پهلوي راستم كه اوكي بود، از همون بيمارستان خوابيدم، پهلوي چپم يكم درد داد داشتم كه بعد از چند روز اونوري هم خوابيدم
اره بابا به پهلو بخواب روزای اول درد داری نمیتونی من حتی روشکمم میخوابیدم
من ازروزسوم به پهلومیخابم چون صاف نه میتونم بخوابم نه میتونم بلندشم دردمیادبه پهلوولی راحترمیشع بلندشد
من از روزی دوم که مرخص شدم به پهلو خوابیدم چون میخاستم به بچه شیر بدم خیلی درد داره فکر میکنی اعضای بدنت یهو همشون میریزه طرفی که دراز کشیدی بخیه هامم جذبی یود
برای بار اول میخای به پهلو بخوابی سخته ولی بعدش دیگه کم کم عادت میکنی و دردت کمتر میشه
من خودم دوروز بعد سزارین به پهلو خوابیدم
سلام عزیزم، من بعد از حدود پنج روز تونستم به پهلو بخوابم سری پیش که سزارین شدم و بعد از نه روز هم بخیه هام رو کشیدم و خداروشکر بهبودیم خوب بود، به نظرم بستگی به خودت و بدنت داره، اگه احساس درد نمیکنی یا اذیت نیستی آروم سعی کن به پهلو بخوابی
ای بابا چ سخته ها
تو بارداری همش دلمون میخواد ب کمر بخوابیم و نمیشه بعد عمل ک باید ب کمر بخوابیم اذیت میشیم😂
چون ب درد باشه من الان بعد یه ماه هنوزم ب پهلو میخابم درد دارم😑
از روز سوم چهارم میتونی ب پهلو بخابی البته اگه درد اولش میتونی تحمل کنی
من همون شب اول تو بیمارستان ب پهلو خوابیدم، چرا نمیتونید ب پهلو بخوابید؟ درد دارید یا دکتر گفته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.