۴ پاسخ

کلا نوزادا پاشون رو جمع میکنن چون تو شکم مادر همین مدلی هستن یه موقع دکتر بردیش بپرس از دکترش که پاش طبیعی یا نه ، اگر حالت طبیعی تو شکم خم داره که هیچی درست میشه به مرور زمان

اره بابا من دخترم رو اصلا قنداق نکردم به خاطر زردی اصلا هم کج نیست پاهاش بعضی وقت ها خودش صاف میکنه پاهاشو

درست میشه عزیزم

بستگی به حالت خم بودنش داره
اگر میتونید عکسش رو بذارید
گاهی اوقات نیاز به یه سری تمرین و ورزش توی خونه داره

سوال های مرتبط