تومطب که غربالگری نمیگیرن که احتمالا بهت گفته بیا که هم چکاپت کنه هم برات بنویسه واسه غربالگری که بری نوبت بگیری
توی مطب سونو ساده میگیرن
غربالگری ۱۲ هفتس
خیلی زوده ۱۰ هفته ۱۲ هفته برو
از ۱۱هفتهو۳روزه تا ۱۳هفتهو ۶روز
واسه من نوبت زده ۱۲ هفته و ۴ روز 🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.