غربالگری اول مگه 12 هفته نیست ؟ چرا دکتر من گفت ده هفتت شد بیا ؟

۵ پاسخ

تومطب که غربالگری نمیگیرن که احتمالا بهت گفته بیا که هم چکاپت کنه هم برات بنویسه واسه غربالگری که بری نوبت بگیری

توی مطب سونو ساده میگیرن
غربالگری ۱۲ هفتس

خیلی زوده ۱۰ هفته ۱۲ هفته برو

از ۱۱هفتهو۳روزه تا ۱۳هفتهو ۶روز

واسه من نوبت زده ۱۲ هفته و ۴ روز 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری