۸ پاسخ

اره من یک بادی خرسی خریدم خوب بود

من خرید کردم یه کلاه خریدم مدلشو اشتباه فرستاد

آره معتبره من خریدم

اره خریدم خوب بود

آره خریدم تو تاپیکام هست مواظب سایز ها باش 🤣

اره
ولی الان چون عیده سفارش بدی تو سال جدید میرسه دستت

ارهههههه

عزیزم چجوری وارد سایت میشید

سوال های مرتبط

مامان 𝖧𝗂𝗋𝖺𝖽🥑🩵 مامان 𝖧𝗂𝗋𝖺𝖽🥑🩵 ۵ ماهگی