والا برای من۱۹۳ گرم بود نگفت وزنش کمه
😂عزیزم چرا انقدر نگرانی ، من ۱۷ هفته ۲روز رفتم انومالی دکتر گفت وزن بچه ۱۷۵ گرمه . بچم واقعا فنچه 🤦♀️😐 انشالله ۳ ماهه آخر رشدش خوب میشه نگران نباش ، دکترا خیلی میترسونن آدمو
من ۱۷ هفته دو روز ۱۹۰ گرم بود 😑
من ۲۰۷ گرم بود خیلیم خوبه گوش نده
نه خیلی خوبه نگران نباش
بالای ۲۰۰ نرماله عزیزم
وزن باید الان تو رنج نرمال باشه مهم اینه
وزن گیری از ماه۷شروع میشه ک باید بهش توجه بشه
دکتر من اینارو گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.