۶ پاسخ

والا برای من۱۹۳ گرم بود نگفت وزنش کمه

😂عزیزم چرا انقدر نگرانی ، من ۱۷ هفته ۲روز رفتم انومالی دکتر گفت وزن بچه ۱۷۵ گرمه . بچم واقعا فنچه 🤦‍♀️😐 انشالله ۳ ماهه آخر رشدش خوب میشه نگران نباش ، دکترا خیلی میترسونن آدمو

من ۱۷ هفته دو روز ۱۹۰ گرم بود 😑

من ۲۰۷ گرم بود خیلیم خوبه گوش نده

نه خیلی خوبه نگران نباش

بالای ۲۰۰ نرماله عزیزم
وزن باید الان تو رنج نرمال باشه مهم اینه
وزن گیری از ماه۷شروع میشه ک باید بهش توجه بشه
دکتر من اینارو گفت

سوال های مرتبط