خانما واسه سونو انومالی ۱۸ هفته و یک روز
وزن ۲۱۰ گرم اوکیه ؟

۸ پاسخ

اره عزیزم، من ۱۷هفتع و پنج روز وزنش ۲۰۵

الان واسه سرویکس نگرانم شکمی ۳۰ بود
تو تاپیکا خوندم کمه و احتمال سرکلاژ هست
اینم بگم من اصلا تاحالا از اول بارداریم متاسفانه استراحت نکردم
شیاف پروژسترونم سه یا چهار بار استفاده کردم
خیلی نگرانم الان

طبق ان تی 18 هفته و یک روز بودی رفتی سونو انومالی ؟

عزیزم تا هفته ۲۸ وزن جنین مهم نیست

بله خوبه

آره نرمال مال من ۱۸هفته دقیق رفتم ۲۰۵گرم بود

اره نرماله

بله خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری