😂😂😂شما ها چی دارین میگین یعنی چی که ۷ یا ۸ میلیون پول لباس بچه دادین
بابا بخدا ما هم ندار ندیده نیستیم اما این همه پول لباس نمیدیم
هم سایزشون زود عوض میشه هم لباس بچه تند تند کثیف و شسته میشه هر چی هم بخری زود کهنه میشه
اینم بگم همشون وارداتین🫠
خب اگه جنسشون خوبه و وارداتین ک خب پول به جنسش دادی و خوب خریدی عزیزم.مبارکش باشه گلم
عکس لباسشو بزاررررر کنجکاو شدم
من نه تومن دادم عشقم مباركش باشه
من منتظر عکس لباس ام
عکسشم بزار زیارتشون کنیم این لباسای گرون قیمتو 😂😍
عزیزم مبارکش باشه خب میگی وارداتیه برا همین گرونتره دیگه
بهرحال دارندگی و برازندگی☺️🙌
ایشالله همه مث شما داشته باشن بتونن خرج کنن
اگرم دارن و نمیکنن مردم رو مسخره نکنن😏
منم ی شومیز و شلوار برا دخترم گرفتم شیش تومن
واسه پسرمم همین قیمت شد حدودا
عکسشو میفرستی
خیلیه خدایی
من با 2500 لباس و کفش و جوراب خریدم هیچ کدومشون هم ایرانی نیست چرا شما اینقدر گرون خریدین
من با 2500 لباس و کفش و جوراب خریدم هیچ کدومشون هم ایرانی نیست چرا شما اینقدر گرون خریدین
وارداتیا همین قیمته ولی زیادم میذارن روش
یهو ۶۲۰۰ بدم قلبم درد میگیره😂😂😂
ولی خب همون باهمون درمیاد یه شلوار یه تومن یه کفش یک و خورده ای لباسش همین قیمته دیگه تقریبا همون ۶ میلیون میشن ولی چون یجا کارت نمیکشیم راحتتر باهاش کنار میایم😂😂😂
مبارکااا
من ۷تومن
یه ست کلاه و کیف حصیری
پیرهن دامنی
جوراب شلواری
دو جفت کفش
یه شلوار شافل پر نگین
یه دورس
یه ست بلوز م شلوار
دو جفن جوراب
یه لوسین بدن
یه پاپت حموم
یه گوشی اسباب بازی🤨
دوتا ماشین کوچولو خریدم
من ۳ تومن برا دخترم یه شلوار بگ و یه پیرهن گرفتم بنظرم خیلی گرونهههههههه برا خودم هیچی
همیشع همین میشه لباساش دقیقا سبک لباسای پسزم لش و کره ای این برندای تین کره کلا گرونن و منم فقط همون مدلیا میسندمو میخرم و ارزش داره
منم دقیقا یه دستمال گردن خریدم۵۵۰ با کل ستش دقیقا شد ۷ ت
مبارکش باشه دیگه اندازه پولی ک دادی بپوشون تا ب دلت بشینه👏🤭 پاییزم تا جاییکه تنش میشه بپوشون انشالله ب دلخوشی تنش کنی
منم یه پیرهن و ساپورت و کفش عروسکی و یه تاپ شلوارک
با یه دورس شلوار و کتونی گرفتم همش شد ۶۸۰۰
پیش خودم میگفتم زیاد شد با این حساب ک شماها خرید کردید دیگه دلم میسوزه لباس بچه گرونه
بستگی به خودت داره
مغازه ها آره همین میشه
من رفتم حضوری گشتم تیشرت وارداتی از ۷۰۰ شروع میشد
حقیقتا هم پیشم قشنگ نبود مدلا هم بجای این قیمتا چند دست لباس میشد گرفت
اصلا حضوری خرید نمیکنم برای دخترم خیلییی کم
برای عیدش دوتا کفش گرفتم
چهار پنج دست بیرونی خریدم
پنج شیش دست هم خونگی
همه اینا شاید ۵ یا ۶ تومن شد
طرح و جنساشم خوبن یعنی آشغال نیستن خداییش
مثلا من یه رامپر دیدم حضوری ۱ و نیم مثل همونو خریدم ۴۵۰
بچن دیگ تو رشدن
کیفیتشم متوسط رو به بالاست
اگه برات مهمه حتما برند بپوشی و اینا آره همینقدر که خریدی میشه
نه عزیزم لباس مخصوصا بچگونه خیلی گرونه
شهر ما هوا سرده واس همین یه دورس و بیلر کتان گرفتم به جوراب شد ۴۵۰۰
والا منم یه ست ۳تیکه واسه پسرم خریدم شد ۵ تومن .. بامبر و بلوز و شلوار
مامانا ترو خدا مسدود نکنید بخدا نیاز دارم ماه رمضان بزارید کسی که داره کمک کنه اگه نیاز نداشتم که نمی گفتم 😪عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت میکشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۲ سال خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه کفش بچ لباس های بچه ها تونم کهنه بودن عیب نداره من میدم توشون وقت لباس میخواهم نیاز دارم
والا منم واسه پسرم گرفتم همه وارداتی کل لباسو کفشش شد۴تومن. میشه دیگ هرکی هرچی دوست داره میده
مامانا ترو خدا مسدود نکنید بخدا نیاز دارم ماه رمضان بزارید کسی که داره کمک کنه اگه نیاز نداشتم که نمی گفتم 😪عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت میکشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۲ سال خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه کفش بچ لباس های بچه ها تونم کهنه بودن عیب نداره من میدم توشون وقت لباس میخواهم نیاز دارم
منم یه تیشرت و یه شلوار و کتونی با کلاه وعینک شد ۷تومن
عکسشم بفرس خو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.