خیلی قشنگه مبارکه
مبارکش باشه
اینو تو اف خریدم ۲ تومن 😑
نازه
مبارکه خیلی قشنگه
منم برا دخترم کوله گرفتم.
عکسشو میذارم
پشیمونم که چرا ازینا نگرفتم🥲🥲
خیلی نمکه
اره قشنگن
عکس ناخنات ببینم
ای خداااا خیلی قشنگه اخه 😍دیگه ادم فک نمیکنه میارزه یا نمیارزه
ناخن هاتم قشنگه میشه عکس بفرستی ازش
میپوشه؟ عادتش دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.