۱۰ پاسخ

خیلی قشنگه مبارکه

مبارکش باشه

اینو تو اف خریدم ۲ تومن 😑

تصویر

نازه

مبارکه خیلی قشنگه

منم برا دخترم کوله گرفتم.
عکسشو میذارم
پشیمونم که چرا ازینا نگرفتم🥲🥲

تصویر

خیلی نمکه

اره قشنگن
عکس ناخنات ببینم

ای خداااا خیلی قشنگه اخه 😍دیگه ادم فک نمیکنه میارزه یا نمیارزه
ناخن هاتم قشنگه میشه عکس بفرستی ازش

میپوشه؟ عادتش دادی؟

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی