۱۶ پاسخ

یه سوال دارم
اکثرا نوشته بودن تو نظرات بعد یکی دوبار استفاده پمپش خراب میشه
چندبار استفاده کرده؟
میگن بار اول که اب میخوره به پمپش دیگه کار نمیکنه

من خریدم کمتر از یکماه کار کرد... شیرش دیگه اب نمیکشه بالا ک بیاد ازش... حیف

اینا خیلی زود خراب میشه

چند گرفتین

گرونه بچه من میزنه زمین همون موقع هرچی بخرم

ما همین الانش باشیشه آبش همه جاشو همه جامونو آبیاری کرده دیگه اینوکم داریم سیلاب بشه😑😑😑

عزیزم عکس از جعبه داری؟دنبال مدلیم که نسوزه

این واسه دخترمه خیلی سرگرم کنندس براشون

تصویر

ارههه منم خریدم🤩🤩🤩عالیه و کلی سرگرم میشه

همه جارو خیس میکنه اخه

وای پسر منم آویزون میشه از شیرش آب سرمیکشه🤣دیگه همش آب تصفیه میریزم توش

میگن زود خراب میشه

چندگرفتی مامان لیام ؟

اب چطوری بهش وصله؟

چقد گرفتی عزیزم؟

سلام قیمتش چنده

سوال های مرتبط