ماهم دورقمی شدیم😍
البته سزارینی هستم دوهفته زودتره😁

تصویر
۸ پاسخ

دستنبو یعنی چی؟

من ۲۲ شهریور🥹🌸 مگه سز بشیم دو هفته زودتر میشه؟؟

به سلامتی و دل خوش

من 18 تیر

بسلامتی عزیزم بگذرونی بقیه ماهارو

میگن سزارین یه هفته زودتره که

به سلامتی عزیزم

منم ۱ تیر خورده🥲😍

سوال های مرتبط

مامان مرجان مامان مرجان ۸ ماهگی
مامان فاطمه خانوم مامان فاطمه خانوم ۸ ماهگی
مامان آریاکوچولو مامان آریاکوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری