ایا تو هفته من جنسیت را فهمیدن

۸ پاسخ

ایشالا که سالم باشه،کاش ب منم بگه دختره😉
ان تی گف پسر
البته که پسرم دعا میکنه پسر باشه

من ۱۴ هفته ۵روز اینا رفتم درست گفت

من ۱۴ هفته و ۳ روز رفتم

۱۷ هفته و دو روز رفتم صددرصدی گفت

من‌ ۱۵ هفته رفتم تعیین جنسیت گفت قطعی پسره
انومالی رفتم دختر بود

من هفته ۱۶ رفتم معلوم شد

۱۸هفته بهتره برای انومالی دقیق تر بهت میگن

۱۸ هفته آنومالی قطعی بهتون میگن

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی