تا ابد به حال همه کسایی که سر موقع زایمان میکنن حسادت میکنم و ذرکت میکنم
یادت نمیره اما دردشو کمتر میکنه دیگه مثل یبل انقدر روانت رو اذیت نمیکنه
بگردم ایشالا زود دامنت سبز بشع 🥹
عزیزم من چی بگم پسرم ۱۶سالش بود با موتور تصادف کرد وفوت شدمنکه الان ۳۸سالمه و دوباره باید از اول همه این دورانو بگذرونم بعضی وقتا میگم از من گذشته خیلی دیره ولی یه امیدی انگار ته قلبم هستش😭
انشالا خدا دامنتو سبز میکنه خواهر ولی به بدنت صبر بده بزار تقویت بشه عجله نکن هنوز سنی نداری فرصت داری عزیزم بزار این خاطره تلخ یکم ازشبگذزه هرچند میدونم از دست دادن بچه خیلی سخته،
😭😭😭😭 ولی به خودت امید بده الهی بحق همین ماه عزیز خدا یی مهربون یه نینی سالم بهت بده بحق صاحب الزمان ،🤲🤲🤲
ایشالا به زودی باردار میشی عزیزم سخته ولی مطمئن باش میگذره این روزا و خدا یه نی نی قشنگ بهت میده
اینارو بهت میگم که بدونی بد شانسی اوردی مثل من که نتونستی تا ۴۰هفته برسی و بچت رو از دست دادی و تو موندی و جلی خالیش ولی خیلی هستن که بچشون زود میاد و جلو چشمشون میمونه و میشه باعث غم و غصه اشون تو اقوام ما پسرش ۳۳هفنه به دنیا اومده ۳سالشه بچه نوزاد تا حالا چند با چشماش عمل کرذه ،بچع نمیتونه راه بره داره زجر میکشخ ،بچه خوشگل همه چی تموم بعد ناتوانه خب اون بچه و پدر و مادرش زجر میکشن من خودم اول بهم گفتن پسرت باید چشمش لیزر بشه چقدر در به در دکتر هلی تهران بودم ۴ماه با بچه نارس با معاینه های خیلیییییی خیلییییی سخت که بچه به زور باید بگیری و تحمل نمیکنه خدا کمکمون کرد و لیزر نشد و اتاق عمل نرفت و بیهوش نشد و گرنه معلوم نبود چی میشه
کیه نخواد خواهر😔😓
سلام عزیزم درکت میکنم گلم خیلی روزای سختی رو میگذرونی پسر منم ۳۳هفته و ۶روز با زایمان طبیعی به دنیا اومد من فقط چند قطره اب خیلی خیلی کم در حد ترشح داشتم مجبور شدم زایمانم کنن شایذ میتونستن بیشتر نگه ام دارن و زایمانم کردن ،نگم برات از درد زایمان نارس که هیچ دردی نداری و به زوررر با امپول فشار مجبورت میکنن به زایمان و بچه هیچ زوری نمیاره و واقعاااااا خیلییییییی سخته بعد از ۱۲ساعت اسکات زدن با بدبختی مرگ رو هزار بار با چشم دیدم زایمان کردم ،پام از قبل اسیب دیده بود و توانایی راه رفتن نذاشتم فقط با ویلچر و واکر به سختی در خد ۵،۶قدم میتونستم راه برم ،پسرم بستری شد و ۱۵روز بیمارستان موند نکم برات از چالش های نوزاد های نارس که چقدررررررر باید دکتر ببری و در کنار اون بچه تو و همسرت هم زجر بکشید از این دکتر به اون دکتر بچت رو ببری برای بررسی چیزایی که تن و بدنت هرلحظه میلرزه ،مثل بیناییشون،تشنج کردنشون،مغزشون،راه نرفتنشون ،پیرررررر میشی !خداروشکر خدا پسرم رو به ما بخشبد من بعد از ۴سال نازایی و کلی ای یو ای و ای وی اف طبیعی باردار شدم ،ولی شانس اوردم و مشکلات پسرم زود حل شد الان ۱۴ماهشه ولی من ۱۴سال پیر شدممممممم!!!ولی همه نوزاد های نارس شانس نمیارن چیزاییی من دیدم که باور کردنی نیست وچه زجر هایی که خود بچه و خانواده اش دارن میکشن بچه های نارس معمولا بینابیشون مشکل داره،خوب نمبتونن حرف بزنن،نمیتونن خوب حرکت کنن ،هوششون پایینه و….کلی مشکلات دیگه البته میگم که تعداد کمی اینجور میشن الحمدالله الان پسر من سالمه ،ولی شانس توا عزیزم مثل من منم اصلا زایمان خوبی نداشتم هرکسی رو میبینم به موقع و راحت زایمان میکنه غبطه میخورم
خدا صبرت بده عزیزم 💔💔💔 بچت دم در بهشت منتظرت میمونه تا بیای، ان شاء الله خدا به موقعش یکی دیگه بهت بده
انشالله منم تو همین حال
عزیزم انشالله بزودی بارداربشی و بسلامتی بغلش بگیری این روزها میگذره❤️
https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.