منم این حسو بعد سقطم دارم اصن امیدی ندارم قبلش اینقد روحیم خوب بود یه درصد فک نمیکردم سقط کنم ولی الان هیچ انگیزه ای ندارم همش میگم نکنه دیگه مادر نشم حتی به شوهرمم میگم اگه نشدم قبول میکنی از پرورشگاه🥲حالم خیلی بده
ایشاله زود دامنت سبز بشه
ناراحتی ندارع دختر توکل ب خدا زیادی تو درگیر نکن خودتو مشغول کن با هر چی باشگاه بنویس ک سر گرم بشی ب امید خدا ب زودی مامان میشی همین اضطراب و استرس باعث میشه نشه بزن ب بیخیالی
سلام دوستم درکت میکنم منم بعد ۸ سال انتظار قسمتم شده خیلی مسیر سختیه خیلی رنج و گریه داره انتظار سخته ولی امید داشته باش حتی الانممیگم سنم بالا رفته و همین چن هفته خیلی شرایط سختی دارم اما خواست خدا بوده دیر مادر بشم حتی من میشناسم کسایی رو ک بعد ۱۷ سال بچه دار شدن فقط صبوری میخواد کاری نمیشه کرد منم لایق باشم دعا گوم
من ک میخندم مشخصه ها دلی نبی ولی دلم گریه میخواد خعلی حس بدیه لعنتی
توکل بر خدا ان شاءالله هر چی خیر و خوشی هست براتون پیش بیاد
نگران نباشین 🩷🩷🩷
کلا رفتم تو خودم با هیشکی دوست ندارم حرف بزنم
منم مثل تو بودم همینطور میگفتم ولی بهت قول میدم میشه ب وقتش میشه،سه سال من درگیر دکترا بودم
طبیعیه منم میشینم تلویزیون میبینم یهو به خودم میام میبینم دارم گریه میکنم
عزیزم این ماه توام آی یو آی کرده بودی اره
منم کرده بودم مال منم منفی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.