۷ پاسخ

دقیقاااا منم عین شمام تو این گهواره هم ادم اونقد منفی میبینه بدتر

من شب قبل از این که تستم مثبت بشه انقدر نا امید بودم خواب دیدم یه دختر بچه رو به سرپرستی گرفتم.خدا بزرگه بهش اعتماد کن همچی به وقتش اتفاق میوفته❤

دقیقا منم همینجوری بودم
حتی این حس رو به همسرمم منتقل کرده بودم دوتامون ناامید بودیم یه بار هم رفتم ای یو ای کردم منفی شد دیگه گفتم دنیا تموم شده
ولی ۳ ماه وزنم رو کم کردم و چیزای سالم خوردم بدون هیچ دارویی باردار شدم اصلا باورم نمیشد اون ماه فقط ۳ روز رابطه داشتم اصلا فکرشو نمیکردم
استرس خیلی تاثیر داره سعی کنید هم خودت و هم همسرت استرس رو از خودتون دور کنید و به بچه دار شدن اصلا فکر نکنید فقط لذتشو ببرید انشالله بهترین نتیجه رو بگیرید

ایو ای دوبار انجام دادم منفی میشد

یه خانومی بود ازش دارو گرفتم رویا ژل با اواویس با یه دارو دیگه واسه تنبلی دوسه دوره خوردم تنبلیم خوب شد ۳ سال بود بچه میخاستم نمیشدم دکتر میرفتم آمپول بهم میداد تخمک داشتم با آمپول باز باردار نمیشدم

دقیق حرف من همش میگم اگه برم ای وی اف هم بازممنفی میشه

آیدی روبیکا بده بهت بگم چیکار کن باردار بشی خودمم انجام دادم باردار شدم

سوال های مرتبط