احساس میکنم خیلی تنهام مثل همیشه🥲شماهم؟

۸ پاسخ

منم‌ دقیقا این حسو‌دادم.مخصوصا اینکه اینجایی ک زندگی میکنم غریبم

من همیشه این حس رو دارم

تمام دنیا دارن به سمت تنهایی و انزوا میرن

منم 🥲🥲الان یک ماه بیشتره مادر و برادرم رو ندیدم و یک ساله هیجا نرفتم بخاطر حاملگی بد و زایمان و بعدم بچه داری

آخ گفتی فقط گریه

دقیقا منم دلم میخواد فقط گریه کنم

منم همش دلم میگیره

منم همچین حسی دارم 🥲💔

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی