منم هفت روزگی بردم رو ۶ بود..گفت ی یهفته بعدم بیار برا چککردن.. من نبردم چون چشماش زرد نیست
والا ب بچه ی منمی قرص دادن با سرنگ کشیدم با قند اب دادم بعدش زردیش رف
دو روز پیش موقع ختنه دکتر گف مختصر داره ک نیاز ب دارو نداره رفع میشه منم نکرانم
سلام جان زیر ۷ خطرناک نیست ...سعی کن با عرق کاسنی بشوریش یا بت دوغ محلی ...سبزی پرشین بذار زیر بغلش با رو شکمش ..ارد جو هم اگ گیرت بیاد به زیر بغلش و زیر گردنش بزنی عالی زردی کامل کامل از بین میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.