۷ پاسخ

وای منم با چادر همین میشه

گره بزن زیر چونتو

چادرو گره بزن زبر چونت

خوبه حداقل گیر نمیکنه زیر پات نمیوفتی 😂😂😂

آره 😂

وای منم با چادرم همین مشکلو دارم 😉

وای خداااا🤣🤣منم اینجوری ام واقعا چراااات

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی