من واسه سوزش سر دلم هیج قرصی استفاده نمیکنم فقط هر دفعه اینطوری میشم یه نصفه کشک محلی میزارم تو دهنم به 5 دقیقه نرسیده خوب خوب میشم تا 2/3 روزم اصلا سوزش سر دل ندارم
فقط باید هر مشکلی داری به دکتر خودت بگی اون میدونه چه قرصی بده من یه مدت شبها نفخ میکردم یبوست هم داشتم به دکترم گفتم قرص و شربت منیزیم نوشت برام الان دیگه خداروشکر نه نفخ دارم نه یبوست اشتهامم چندبرابر شده
شایدم بچه سرپاعه ،یعنی بریچ
منم دارم میمیرم از سوزش سر معده و جوش آوردن
من ب دکترم گفت بهم فاموتیدین قبل غذا داد
رفلاکس نیس ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.