خیلی خوب گرفتی مانت. من فقط۶ تومن شد
عزیزم خوب خریدی من یک شالم فقط شد۳۳۸۰😩
مبارکت عزیزم عکس بزار قیمتات خیلی خوب بودن
مبارک عکس بزار لطفا
چی خریدی عکس بده
والا خوب خریدی من یه دورس و بیلر و یه جفت کفش برای پسرم گرفتم شد ۷ تومن
منم🤣🤣بعد خرید میگفتم واجب نبوداااا 🤣🤣🤣
مگه با شش تومنم میشه خریدعیدکرد . عکس بذار ببینیم چ خریدی کدوم شهری
بنظرم خیلی خوب گرفتی
من الان واسه دخترم خرید کردم شد ۸تومن
تازه کلی حواسم به جیب همسرم هست ک چیزای گرون برندارم
خیلی خوب بود که
چیا خریدی مبارکه عزیزم عکس بزار
مبارکتون باشه وبسلامتی ولب خندون
برادختربزرگم فقط شدشش میلیون خواهربقیمون هیچی نخریدیم
مبارکت باشه عزیزم به خوشی بپوشی ان شاالله
ما ک خودمون و فامیل چه طرف خودم چه شوهرم هیچکی هیچی نخریده .
۶تومن چیا خریدی والا خوب خریدی من با بیست تومنم راضی نمیشم از بس گرونه چیزا🤕😶
مبارکت باشه عزیزم به سلامتی بپوشی❤️
خوشبحالت
کدوم شهریی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.