😐😂من وارد ۵ ماه شدم تا سونو نرم نمیفهمم بچه دارم تازه از اول بارداری تا الان ۱۰ کیلو هم وزن کم کردم
خب بگو خدارو شکر ،من ک خیلی تاالان اذیت شدم
خوبه که من حتی آبم نمیتونم بخورم میارم بالا خیلی بده
مگه مهمه؟ همین که سونوگرافی دادی صداشو شنیدی اوکیه دیگه
خوشحال باید باشی گلم.خدا نکنه حالت بد شه من ک نابودم شبو روزم شده گریه 🥲
طبیعیه عزیزم همه ویار ندارن
منم امروز اولین گرسنگی و ویار و حالت تهوعم شروع شد
خدا تو شکر کن بخدا منم اینجوری میگفتم بعد الان به غلط کردن افتادم
حرفی ندارم.
من از ویار و ضعف دارم میمیرم بیا جامون عوض😂
😐عزیزم مشکلت چیه؟ما دهنمون صاف شده بقران
خوش بحالت من هم درد زیر شکم دارم هم لکه بینی هم حالت تهوع
ناشکری نکن والا ما که علائم داریم داریم ممیریم از درد بدن درد تهوع یبوست معده درد سردرد و ...
منم😂
خب خوبه که!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.