خانما من ۱۰ هفتم ولی چیزی متوجه نمیشم این طبیعیه؟

۸ پاسخ

۲۱ هفتم تازه خیلی کم متوجه میشم
همون اول ک متوجه نمیشی

چیو متوجه بشی آخه عزیزم ؟!!
جز انقباضات چیزی متوجه نمیشیم فعلا

من هنوزم چیزی حس نمیکنم تازه میگن فعلا تا دو سه هفته دیگه هم حس نمیکنم من چون قدامیم

منم دقیقا همین حسو دارم

من تا ۱۹ هفته هچی به کلی نمی‌فهمیدم 🫤

چیزی نیست الان ک متوجه بشی عزیزم اندازه توت فرنگی عه هنوز بچه هامون آخه چیو متوجه بشیم😂منم خیلی دلم میخاست از همون اول همه چیو بفهمیم تکون بخورن بدونیم سالمن ولی خب اینجوری نیست

چی متوجه بشی؟

چی باید متوجه بشی ینی؟

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری