به نظرتون این تیپی خوبه برا عید پسرم🐻

تصویر
۱۱ پاسخ

عالی

عالیه مبارکش باشه 😍

مبارکش باشه بسلامتی تن کنه

اره عزيزم مباركه منم اينو گرفتم با ي مدل ديگه ام گرفتم

تصویر

عزیزم هزار ماشالله اره عالیه
من بودم شلوارش کوتاه میکردم چون تا اونقد قدش بلند بشه شلوار براش تنگ شده😄

وای عزیزم

مبارکه عزیزم خوشتیپ خان

آره خیلی خشه

بله مبارکش باشه عزیزم

بله عالی
من نمی دونم چه مدل بگیرم واسش

عالی.

سوال های مرتبط

مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۲ ماهگی