مامانای گل باقلااشکال نداره یکم بخورم؟

۱۰ پاسخ

فک نکنم هر چیزی کمش مشکل باشه

رفقا اگه این روزا حوصلتون سر رفته یه سر بزنید
و داستان من و بخونید خالی از لطف نیست❤️

انومالی رفتی

من میخورم

من هفته پیش در حد ده پونزده تا دونه خوردم

من بارداری اولم نمیدونستم بده تو۷ماه یه ظرف خیلی بزرگ گرفتم تنهایی تا خونه خوردم😬

منم دکتر گفت اگه حساسیت نداری بخور منم خوردم

تا یک دو ماه اخر بارداری میگن مشکل نداره اگه نخوای بچه شیر بدی کلا اشکال تداره

منم خیلی دوس دارم بخورم میگن خوب نیست ولی خواهر شوهرم توی بارداری دوسه بار خورد

بهتره ک نخوری

سوال های مرتبط

مامان 💙💙آقا مهدی مامان 💙💙آقا مهدی ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد