۴ پاسخ

خب دما همه جا بدن ک یکی نیس ..پیشانی معمولا میگیرن

معمولا پیشونی رو میگیرن البته موهاشو باید کنار بزنی که دقیق تر باشه خیلی هم نزدیک سر نچسبونی
بالای سر بخاطر مو دقیق نیست
وگرنه همه جای بدن دماش یکیه مثلا کف پا کف دست پیشونی همش یکیه

به ما گفتن روی گیجگاه رو باید گرفت

نزدیک پیشونی باید بگیری

سوال های مرتبط