خب دما همه جا بدن ک یکی نیس ..پیشانی معمولا میگیرن
معمولا پیشونی رو میگیرن البته موهاشو باید کنار بزنی که دقیق تر باشه خیلی هم نزدیک سر نچسبونی
بالای سر بخاطر مو دقیق نیست
وگرنه همه جای بدن دماش یکیه مثلا کف پا کف دست پیشونی همش یکیه
به ما گفتن روی گیجگاه رو باید گرفت
نزدیک پیشونی باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.