سلام خانما این شربت برای چیه؟

تصویر
۴ پاسخ

نمی‌دونم احتمالا هشت ساعتی هست

بله خوبه

سلام برای آلرژی و حساسیت هست

برای حساسیت

سوال های مرتبط

مامان حامی🧿💙 مامان حامی🧿💙 ۳ سالگی
مامان السانا مامان السانا ۴ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۳ سالگی