مامانا پسرم غلط نمیزنه هنوز طبیعیه؟؟؟

۲ پاسخ

اشکال نداره هر بچه ای فرق داره پسر منم ۶ماه و نیم بود غلت زد

دخترمن تازه غلت زدن یادگرفته ازورب اورخونه.بعدمیان میبیننش میگن این بایدالان بشینههههه.مادرشوهراحمقمم میگیرش میگه ایجوری بگیرش راه بره😒😒

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌱🥺❤️ مامان فندوق🌱🥺❤️ ۹ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی