۴ پاسخ

زوده هویج الان خاصیتی ب جز نفخ نداره براش ... بعدم باید با نشاسته و فرنی و حریره شرو کنی عزیزم

اینطوری هم پوره اش کردم

تصویر

یعنی واقعا از چهار ماهگی غذای کمکی رو شروع کردید قبلا که از شش ماهگی شروع میکردن

چ‌جالب من همیشه ابپز میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی