چرا مهمه تا اخرش مهمه
بستگی به نظر دکترت داره من تو انومالی ۳۴ بود بعدش دیگهکلا برام چک نکرد تو سونو رشد هم گفت دهانه رحم مهمه دیکه کاری با سرولیکس نداریم
تااخربارداری مهمه عزیزم
مهمه عزيزم مراقب باش من دو شب پيش رفتم دكتر برام چك كرد
تا 33*34هفته مهمه
تازه مهم میشه چون وزن بچه هم زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.