سلام خانما
از هفته من به بعد دیگه طول سرویکس مهم نیست ؟

۶ پاسخ

چرا مهمه تا اخرش مهمه

بستگی به نظر دکترت داره من تو انومالی ۳۴ بود بعدش دیگه‌کلا برام چک نکرد تو سونو رشد هم گفت دهانه رحم مهمه دیکه کاری با سرولیکس نداریم

تااخربارداری مهمه عزیزم

مهمه عزيزم مراقب باش من دو شب پيش رفتم دكتر برام چك كرد

تا 33*34هفته مهمه

تازه مهم میشه چون وزن بچه هم زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی